Over Algemene Zakelijke Kredietvoorwaarden (IV)

Tijdschrift Financieel Recht in de Praktijk (FRP) publiceerde recent een vierdelig artikel van onze collega partner Robert Steeg over algemene zakelijke kredietvoorwaarden van Nederlandse banken. Deel 4 van het artikel is nu beschikbaar op onze website.

Over Algemene Zakelijke Kredietvoorwaarden (III)

Tijdschrift Financieel Recht in de Praktijk (FRP) publiceerde recent een vierdelig artikel van onze collega partner Robert Steeg over algemene zakelijke kredietvoorwaarden van Nederlandse banken. Deel 3 van het artikel is nu beschikbaar op onze website.
Delcredere financieringstransactie – een alternatieve manier van bedrijfsfinanciering

Recent was Bond betrokken bij een financieringstransactie waarin het delcredere principe werd toegepast.

Over Algemene Zakelijke Kredietvoorwaarden (II)

Tijdschrift Financieel Recht in de Praktijk (FRP) publiceerde recent een vierdelig artikel van onze collega partner Robert Steeg over algemene zakelijke kredietvoorwaarden van Nederlandse banken. Deel 2 van het artikel is nu beschikbaar op onze website.

Over Algemene Zakelijke Kredietvoorwaarden (I)

Tijdschrift Financieel Recht in de Praktijk (FRP) publiceerde recent een vierdelig artikel van onze collega partner Robert Steeg over algemene zakelijke kredietvoorwaarden van Nederlandse banken. Deel 1 is nu beschikbaar op onze website.
Binnenkort ruimere mogelijkheden voor rechtstreekse tenuitvoerlegging van Britse vonnissen in Nederland?

Deze publicatie gaat over een nieuwe verdrag dat ruimere mogelijkheden schept voor de rechtstreekse tenuitvoerlegging van vonnissen van buitenlandse rechtbanken, waaronder – na toetreding – die van het Verenigd Koninkrijk.
Duurzaam financieren – duurzaamheidseisen in kredietovereenkomsten

De markt voor duurzame financieringen is in de afgelopen jaren sterk gegroeid.
Vervanger van EURIBOR op komst?

Dit artikel gaat over EFTERM, een nieuwe rentebenchmarkindex die wordt ontwikkeld voor de eurozone.

Rente-hedging: wat ondernemers moeten weten over renteswaps en renteswapcontracten

herengracht-004-paul-starink-bewerkt copy2

Rankings & Awards